![]() |
Адміністрація
Поточна діяльність
Плани роботи райдержадміністрації
Інформація про основні заходиРозпорядження голови райдержадміністраціїРегуляторна політикаТендерні закупівліОчищення владиЗапобігання і виявлення корупціїОголошення Містобудування та архітектураВідділ освіти, молоді та спортуАрхівний відділПерелік диспетчерських служб житлово-комунального господарства по Білогірському районі
Консультативно-дорадчі органи
Колегія райдержадміністрації Громадська радаСпостережна комісіяМіжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населенняКомісія ТЕБ і НСКомітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
Доступ до публічної інформації
Робота зі зверненнями громадян
Громадянське суспільство
Актуально
Актуальні питання державної службиБезоплатна правова допомогаБілогірський районний сектор Філії Державної установи «Центр пробації» у Хмельницькій областіГерої не вмирають!Інвестиційний атлас надрокористувачаПротидія домашньому насильствуРеабілітація дітей з інвалідністюТелефони довіри Телефонний довідник
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
|
Новий адмінтерустрій чи розподіл повноважень – що спочатку?
«Вся логіка змін - в чинній Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади, яка пройшла випробування часом, підтримана міжнародною спільнотою (мені доводилося неодноразово її презентувати в Страсбурзі на різних заходах Ради Європи, в інституціях ЄС у Брюсселі, інших міжнародних заходах). У ній є відповіді практично на всі концептуальні питання – і про спроможні громади, і про нові райони та систему влади, повноваження і ресурси, префектури, навіть про адміністративний нагляд, про який не модно згадувати», - написав В’ячеслав Негода. За його словами, в реформі є послідовно логічні кроки, які не допускають, що спочатку дайте гроші, потім повноваження, а тоді створимо громади і райони. «Якраз ця логіка відповідає яскравим картинкам про коня і воза. Звісно, що спочатку визначається територіальний устрій, який є фундаментом для організації системи територіальних органів влади і місцевого самоврядування. Владні стіни повинні стояти на чіткому і міцному сучасному фундаменті, а не на руїнах, що залишилися у спадок від СРСР», - зазначив заступник Міністра. Він нагадав, що відповідь на питання щодо повноважень - у першому пакеті з чотирьох основних законопроектів (про місцеве самоврядування, про місцеві державні адміністрації, про зміни до бюджетного кодексу, про зміни до податкового кодексу), які давно оприлюднені. «Але головна відповідь полягає в тому, Урядом може внести їх у парламент лише після затвердження фундаментального рішення щодо територіального устрою районів і громад у їх складі (№ 3650). Наголошую також, що з постановою про райони, необхідно прийняти зміни до Бюджетного кодексу (№ 3614), який розвіє низку спекуляцій і додасть впевненості у незмінності податкової бази майбутніх громад», - написав В’ячеслав Негода.
|