![]() |
Адміністрація
Поточна діяльність
Плани роботи райдержадміністрації
Інформація про основні заходиРозпорядження голови райдержадміністраціїРегуляторна політикаТендерні закупівліОчищення владиЗапобігання і виявлення корупціїОголошення Містобудування та архітектураВідділ освіти, молоді та спортуАрхівний відділПерелік диспетчерських служб житлово-комунального господарства по Білогірському районі
Консультативно-дорадчі органи
Колегія райдержадміністрації Громадська радаСпостережна комісіяМіжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населенняКомісія ТЕБ і НСКомітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
Доступ до публічної інформації
Робота зі зверненнями громадян
Громадянське суспільство
Актуально
Актуальні питання державної службиБезоплатна правова допомогаБілогірський районний сектор Філії Державної установи «Центр пробації» у Хмельницькій областіГерої не вмирають!Інвестиційний атлас надрокористувачаПротидія домашньому насильствуРеабілітація дітей з інвалідністюТелефони довіри Телефонний довідник
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
|
Забезпечення споживачів електроенергією залежить від вчасних розрахунків за комунальні послуги
Обов’язок оператора системи розподілу – забезпечити споживачів електропостачанням, а обов’язок споживачів – своєчасно оплатити ці послуги через постачальника електричної енергії. Це передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії» і Правилами роботи роздрібного ринку електроенергії. Тож Держенергонагляд закликає споживачів електричної енергії з відповідальністю поставитись до ситуації та виконувати свої зобов'язання – вчасно сплачувати за комунальні послуги задля збереження цілісності енергосистеми України, забезпечення надійного та безперервного постачання електроенергії споживачам. Нагадаємо, Уряд прийняв рішення про тимчасову заборону нарахування пені за несвоєчасну оплату комунальних послуг та відключення електроенергії на період дії карантину. У зв'язку з цим, Держенергонагляд звернувся до операторів систем розподілу електричної енергії й електропостачальних організацій та наголосив на необхідності дотримання вимог законодавства і відповідно до нього не обмежувати та/або не припиняти постачання електричної енергії споживачам на період дії карантину та протягом 30 днів з дня його відміни. Користуючись цією ситуацією, під час карантину рівень оплати послуг з електропостачання критично погіршився. Слід пам’ятати, що через накопичення боргів оператори системи розподілу й електропостачальні організації не матимуть можливості закуповувати необхідні обсяги електроенергії у виробників, а виробники електричної енергії не зможуть закупити паливо для роботи електростанцій. Також існує висока ймовірність невиконання інвестиційних та ремонтних програм на електричних станціях та мережах. Зі свого боку, це може спричинити знеструмлення населених пунктів, оскільки погіршення технічного стану електромереж, автоматичне відключення аварійних ділянок призводить до технічної неможливості розподілу електричної енергії до об’єктів споживачів. Тому, щоб світло було у кожній оселі споживачі повинні підтримувати стабільність інфраструктури країни в умовах боротьби з поширенням коронавірусу та своєчасно оплачувати рахунки за електроенергію. Водночас повідомляємо, що в сучасних умовах карантину та режиму надзвичайної ситуації оплатити платіжки за комунальні послуги можна дистанційно. Уся інформація щодо дистанційного обслуговування клієнтів, подання показників лічильників, сплати за комунальні послуги розміщена на офіційних вебсайтах операторів систем розподілу електричної енергії. Довідково: Міністерством цифрової трансформації України спільно із сервісом онлайн-платежів та переказів Portmone.com розроблено освітній серіал «Оплата комуналки онлайн. Залишайся вдома». В серіалі висвітлено теми оплати комунальних платежів на сайтах комунальних підприємств, за допомогою платіжного сервісу, а також на сайтах банках та мобільних застосунках банків. Даний серіал доступний за посиланням.
|