![]() |
Адміністрація
Поточна діяльність
Плани роботи райдержадміністрації
Інформація про основні заходиРозпорядження голови райдержадміністраціїРегуляторна політикаТендерні закупівліОчищення владиЗапобігання і виявлення корупціїОголошення Містобудування та архітектураВідділ освіти, молоді та спортуАрхівний відділПерелік диспетчерських служб житлово-комунального господарства по Білогірському районі
Консультативно-дорадчі органи
Колегія райдержадміністрації Громадська радаСпостережна комісіяМіжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населенняКомісія ТЕБ і НСКомітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
Доступ до публічної інформації
Робота зі зверненнями громадян
Громадянське суспільство
Актуально
Актуальні питання державної службиБезоплатна правова допомогаБілогірський районний сектор Філії Державної установи «Центр пробації» у Хмельницькій областіГерої не вмирають!Інвестиційний атлас надрокористувачаПротидія домашньому насильствуРеабілітація дітей з інвалідністюТелефони довіри Телефонний довідник
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
|
Алгоритм оновлення електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Надійний засіб електронного цифрового підпису — засіб електронного цифрового підпису, що має сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. Особистий ключ ЕЦП формується на підставі абсолютно випадкових чисел, що генеруються давачем випадкових чисел, а відкритий ключ обчислюється з особистого ключа ЕЦП так, щоб одержати другий з першого було неможливо. Особистий ключ ЕЦП є унікальною послідовністю символів довжиною 264 біти, яка призначена для створення електронного цифрового підпису в електронних документах. Працює особистий ключ тільки в парі з відкритим ключем. Особистий ключ необхідно зберігати в таємниці, адже будь-хто, хто дізнається його, зможе підробити електронний цифровий підпис. Документ підписується ЕЦП за допомогою особистого ключа ЕЦП, який існує в одному екземплярі тільки у його власника. Цьому особистому ключеві відповідає відкритий ключ, за допомогою якого можна перевірити відповідність ЕЦП його власнику. Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Сьогодні таких центрів в Україні 24. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, який здійснює акредитацію центрів сертифікації ключів. Документи, які необхідно заповнити, та інструкції щодо оформлення особистого ключа ЕЦП можна знайти на сайті ІДД ДфС. Строк дії сертифікатів ЕЦП не перевищує два роки. Після закінчення цього терміну для накладення ЕЦП на документи необхідно повторно скористатись послугами з отримання ЕЦП. Причиною цього є вимоги захисту інформації, які висуваються до засобів, що використовуються для накладення ЕЦП. Клієнти АЦСК ІДД ДФС, які мають чинні посилені сертифікати, видані АЦСК ІДД ДФС, можуть генерувати власні ключі електронного цифрового підпису та проводити віддалену процедуру формування сертифікатів. Обов’язковою умовою використання цього сервісу є те, що сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі АЦСК ІДД ДФС, які мають: чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів); незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим. Отримати новий особистий ключ ЕЦП можна двома шляхами: онлайн, заповнивши форми на сайті ІДД ДФС; скориставшись безкоштовним програмним забезпеченням “ІІТ Користувач ЦСК-1”. Отже, як оформити ЕЦП за допомогою сайту ІДД ДФС:
|