![]() |
Адміністрація
Поточна діяльність
Плани роботи райдержадміністрації
Інформація про основні заходиРозпорядження голови райдержадміністраціїРегуляторна політикаТендерні закупівліОчищення владиЗапобігання і виявлення корупціїОголошення Містобудування та архітектураВідділ освіти, молоді та спортуАрхівний відділПерелік диспетчерських служб житлово-комунального господарства по Білогірському районі
Консультативно-дорадчі органи
Колегія райдержадміністрації Громадська радаСпостережна комісіяМіжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населенняКомісія ТЕБ і НСКомітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
Доступ до публічної інформації
Робота зі зверненнями громадян
Громадянське суспільство
Актуально
Актуальні питання державної службиБезоплатна правова допомогаБілогірський районний сектор Філії Державної установи «Центр пробації» у Хмельницькій областіГерої не вмирають!Інвестиційний атлас надрокористувачаПротидія домашньому насильствуРеабілітація дітей з інвалідністюТелефони довіри Телефонний довідник
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
|
З 1 липня вводяться нові будівельні норми, які можуть частково вирішити проблему з парковками у центрі великих міст
Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе. «Запроваджуємо ще одну цікаву європейську практику для налагодження транспортного руху в містах – перехоплюючі автостоянки, так звані «Park&Ride». Зазвичай вони розміщуються на околицях або при в’їзді у центри великих міст поблизу зупинок громадського транспорту, щоб власник авто міг залишити свою машину і зручно пересісти на метро, автобус чи трамвай. Плата за таку парковку коштує копійки у порівнянні з парковками в центрі, а в багатьох випадках взагалі безкоштовна. Крім того, користувачі перехоплюючих парковок можуть зі знижкою придбати квитки на громадський транспорт «туди-назад». Це дійсно вигідно і для людей, і для міста. Тому ми також унормували таку можливість у наших ДБН», – розповів він. Згідно з будівельними нормами щодо містобудування такі перехоплюючі автостоянки мають входити до складу транспортно-пересадочних вузлів (ТПВ), що повинні передбачуватися в генеральних планах та комплексних схемах транспорту великих міст для зручної та швидкої пересадки з одного виду транспорту на інший. Їх кількість і місткість визначається на основі розрахунків перспективних пересадочних пасажиропотоків і пасажирооборотів. У нових змінах у ДБН «Автостоянки і гаражі» зазначається, що перехоплюючі парковки мають розташовуватися на під’їзді до центральної частини міста поблизу: · залізничних станцій; · авіаційних терміналів; · станцій метрополітену; · зупинок маршрутного таксі та іншого громадського транспорту. Мінімальна відстань до вказаних об’єктів – 150 м. При цьому до половини всіх парко-місць на перехоплюючих автостоянках мають розраховуватися для зберігання авто протягом дня, до 25% – для короткочасного зберігання протягом декількох годин. Зміни у ДБН «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів» розроблені ПАТ «КиївЗНДІЕП». Довідково Перехоплююча автостоянка − стоянка, розташована поблизу автотранспортних шляхів прямування населення з місця проживання. Призначена для розвантаження центральної частини в приміській і периферійній зонах, шляхом тимчасового зберігання автомобілів при пересадці на громадський транспорт. Дозволяє зменшити завантаженість автотранспортної системи міста, звільнивши її від частини особистого автотранспорту. Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.
|