Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Комісії із соцстрахування підприємств мають право перевіряти дотримання хворими призначеного режиму лікування
Комісії із соцстрахування підприємств мають право перевіряти дотримання хворими призначеного режиму лікування

Поділитися новиною:

Комісії із соцстрахування підприємств мають право перевіряти дотримання хворими призначеного режиму лікування

Як зазначають в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області, комісії (уповноважені) із соціального страхування створюються на кожному підприємстві незалежно від форми власності та приймають рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення застрахованим особам. Відповідно до рішень органу та на підставі поданої роботодавцем заяви-розрахунку управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області здійснює фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності, по вагітності та пологах і на поховання.

«Комісія утворюється, якщо на підприємстві працевлаштовані понад 15 осіб. Якщо працюючих за наймом 15 і менше, на загальних зборах працівників обирається уповноважений. Але орган, який відповідає за страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, має бути на кожному підприємстві, в установі чи організації та навіть у ФОП, де цю функцію може виконувати сама фізична особа-підприємець. Комісія (уповноважений) мають достатньо широкий перелік повноважень: це не лише власне призначення допомоги працівникам, але й контроль за правильним нарахуванням матеріального забезпечення, перевірка дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період хвороби, тощо», – говорить начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області Сергій Кіндзерський.

Рішенням правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13 затверджено нову редакцію Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Зокрема, відповідно до документу комісія (уповноважений) має право:

– отримувати від роботодавця відомості щодо суми фінансування Фондомдля надання матеріального забезпечення найманим працівникам;

– отримувати від управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області або його відділень безкоштовні консультації з питань застосування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;

– звертатися за необхідності до управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області або його відділень щодо перевірки правильності видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам підприємства;

– перевіряти дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності;

– звертатися до управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області або його відділень у разі спору між комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства та роботодавцем з питань надання матеріального забезпечення застрахованим особам підприємства, а також у випадку невиконання роботодавцем рішень комісії (уповноваженого);

– вносити до управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області або його відділень пропозиції по організації та удосконаленню роботи по соціальному страхуванню на підприємствах.

За інформацією управління виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України
в Хмельницькій області

Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/3052 | Переглядів: 45Дата публікації: 15:57 27.03.2019