Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
Забезпечує виконання завдань щодо реалізації державної політики у сфері агропромислового та економічного розвитку в районі;
здійснює керівництво діяльністю управління агропромислового та економічного розвитку Білогірської районної державної адміністрації (далі управління), забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між працівниками управління;
бере участь та готує проекти районних програм соціально-економічного розвитку району, готує відповідні проекти цільових програм розвитку галузей агропромислового виробництва;
аналізує стан та тенденції соціально-економічного розвитку в районі у галузі економічного та агропромислового виробництва, в межах компетенції вносить пропозиції до районного бюджету;
забезпечує дотримання вимог законодавства щодо використання бюджетних коштів;
організовує проведення моніторингу середніх цін на сільгосппродукцію в районі;
забезпечує постійний контроль за додержанням норм законодавства суб’єктами господарювання стосовно виплат орендної плати власниками земельних та майнових паїв;
організовує роботу з питань кадрового забезпечення управління;
координує діяльність сільськогосподарських товаровиробників;
забезпечує організацію виставко-ярмаркової діяльності у сфері агропромислового розвитку;
проводить роботу щодо залучення інвестицій для розвитку економіки району;
здійснює передбачені чинним законодавством інші галузеві повноваження.
|
Умови оплати праці
|
Розмір посадового окладу згідно зі штатним розписом –7000 гривень;
інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу».
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстрокове призначення на посаду.
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»);
8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.
Термін прийняття документів до 26 лютого 2019 року включно до 18 год. 15 хв.
Документи приймаються за адресою:
Майдан Незалежності, 2, м. Хмельницький, 29005,
каб. 211-212
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу
|
Конкурс буде проведено 06 березня 2019 року о 10.00 год.
за адресою: майдан Незалежності, 2, м.Хмельницький, каб. 114
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Нігловська Алла Анатоліївна,
тел. (0382) 65-72-26,
personnel4@adm-km.gov.ua
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
Ступінь вищої освіти – не нижче магістра (у разі, коли особа здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста(повну вищу освіту) відповідно до пункту 2 пункту 2 розділу ХV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).
|
2.
|
Досвід роботи
|
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою.
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Уміння працювати з комп’ютером
|
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
|
2.
|
Ділові якості
|
Вміння працювати в команді,
вміння працювати з інформацією,
здатність приймати зміни та змінюватись.
|
3.
|
Особистісні якості
|
Відповідальність,
системність і самостійність в роботі,
уважність до деталей,
наполегливість,
порядність, стресостійкість.
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Знання законодавства
|
Знання:
Конституції України;
Закону України «Про державну службу»;
Закону України «Про запобігання корупції»;
|
2.
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України»;
Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
Закон України «Про інвестиційну діяльність»;
Постанови Кабінету Міністрів України:
Про затвердження Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України.
Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету.
|