Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи районної державної адміністрації та виконкомів селищних, сільських рад району з розгляду звернень громадян у 2018 році та першочергові заходи щодо ефективного забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення у 2019 році
ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи районної державної адміністрації та виконкомів селищних, сільських рад району з розгляду звернень громадян у 2018 році та першочергові заходи  щодо ефективного забезпечення реалізації громадянами  конституційного права на звернення  у 2019 році

Поділитися новиною:

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи районної державної адміністрації та виконкомів селищних, сільських рад району з розгляду звернень громадян у 2018 році та першочергові заходи щодо ефективного забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення у 2019 році

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові захо­ди щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у 2018 році районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району здійснювалися необхідні організаційні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та ефективного вирішення порушених у них питань.

На 01.01.2019  до районної  державної  адміністрації та органів місцевого самоврядування району  надійшло 3950   звернень (2017 рік - 4440, зменшення на 490 звернень), із них:   колективних 38 або 1% від загальної кількості (2017 рік -34), порушено 3980 різноманітних питань, що на 460 менше  аналогічного показника 2017 року (4440 питань).

Найчисельнішими були питання:

аграрної політики і земельних відносин          - 1486 або 37 %;                                        соціального захисту 702 або 17,6%;   

                            праці та заробітної плати      - 110 або 2,8 %;

                             комунального та дорожнього

                                   господарства                            - 98 або 2,5 забезпечення законності – 94 або  2,3 %;                

транспорту і зв'язку         -90 або 2,3   %;

                                      охорони здоров’я             - 63   або 1,6 %  ;

                            сім'ї, дітей, молоді         -46 або  1,2 %

                            житлової політики – 31 або   1 %;

                              освіти                             -  9 або  0.2   %;

                              фінансів              - 15 або  0,4 %;                  

                             екології та природних ресурсів – 9 або 0,2 %;                                   

                            інші                                           - 1227 або   30,8 %.

За звітний період до райдержадміністрації усього надійшло 346 звер­нень, що на 38 звернень менше ніж у 2017 році.

Керівництвом райдержадміністрації на особистих та виїзних особистих прийомах отримано 145 звернень, що на 10 менше ніж у попередньому році. Торік головою райдержадміністрації та його заступниками проведено 43 осо­бистих та 42 виїзних особистих прийомів громадян за місцем їх проживання. Прийнято  145 осіб, у тому числі на виїзних прийомах —80 осіб.

Надійшло поштою від громадян і вищестоящих органів виконавчої влади  201звернення, що на 27 звернень більше у порівнянні з 2017 роком.

У 2018 році до райдержадміністрації із заявами, скаргами та пропо­зиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 490 осіб, які по­рушили 346 питань (у 2017 році – 459    осіб, які порушили 308 питань).

Зареєстровано 12 колективних звернень або 3,5% від загальної кількості звернень (у 2017 році -6 колективних звернень або 1,9%).

Найбільшу питому вагу в загальній кількості звернень, які торік надій­шли до райдержадміністрації, становили звернення від жителів  Білогірської селищної ради (110) – 2,8%; Ямпільської селищної (32) – 1%;Довгалівської сільської ради(34) - 1%.

У порівнянні з 2017 роком у районі спостерігалося зменшення до райдержадміністрації звернень, отриманих на особистих та виїзних особистих прийомах.

У 3 сільських радах  району  ситуація із надходженням звернень громадян характеризувалася їх збільшенням.

Так, майже вдвічі зросла кількість звернень у Воробіївській та  Довгалівській сільських радах, дещо менше у Семенівській.

 Питома вага письмових звернень жителів району, одержаних райдерж­адміністрацією від органів влади вищого рівня дещо зменшилась і становила 2,9% (10)від їх загальної кількості ( у  2017-3,9% (12). Зокрема, у 2018 році отримано з:

Адміністрації Президента України - 2 звернення), що на 1 звернення більше ніж у попередньому році;

Кабінету Міністрів України- 1 звернення;

інших центральних органів влади – 1, безпосередньо від громадян з облдержадміністрації надійшло  6 звернень.

Питома вага позитивно вирішених звернень, отриманих райдержадміні­страцією, становить 62%, надано конкретні роз’яснення на 37% звернень, від їх загальної кількості, інше-1%.

Для оперативного вирішення питань, що турбують жителів району, функціонує Обласний контактний центр, на який з початку року зателефо­нував 171  громадян району.

Минулоріч приділялася особлива увага вирішенню проблем, з якими зверталися соціально незахищені верстви населення.

Так, малозабезпеченим і важко хворим жителям району для лікування надано 34483 гривні, в т.ч. з районного бюджету виплачено 24 тисячі гривень; забезпечено 15 громадян путівками в оздоровчі санаторно- курортні заклади України.

Протягом 2018 року до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 1457 зверненнь від інвалідів загального захворювання, ветеранів праці, пенсіонерів, членів багатодітних сімей, інва­лідів війни та учасників бойових дій (37% від загальної кількості звернень проти         43% у 2017 році).

Протягом звітного періоду забезпечено:

проведення керівництвом  районної державної адміністрацїй, особистих та виїзних особистих при­йомів громадян згідно із затвердженими графіками;

проведення відповідно до затверджених графіків перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських рад;

організацію апаратних нарад, семінарів, колегії на районному рівні, звітування голови районної державної адміністрацїй перед головою обласної державної адміністрації   та керівників структурних підрозділів перед головою  районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян;

проведення засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян;

функціонування “гарячих” телефонних ліній, проведення роз’яснювальної роботи з питань реалі­зації громадянами конституційного права на звернення та особистий прийом;

здійснення аналізу звернень громадян і публікації відповідних узагаль­нених матеріалів на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Робота з розгляду порушених у зверненнях до органів виконавчої влади питань, підвищення відповідальності керівників за невідкладне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги будуть і надалі знаходитися на постій­ному контролі в райдержадміністрації.

 

 

 

 

Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/2943 | Переглядів: 194Дата публікації: 15:16 01.02.2019