Календар державних та професійних свят
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
ЦНАП інформує!

 До відома громадян!

З метою належного виконання пункту 9 розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.06.2017 № 394-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2017–2018 роки» щодо сприяння розвитку каналів доступу до електронних послуг шляхом створення спеціальних автоматизованих пунктів доступу до електронних послуг у центрах надання адміністративних послуг та підвищення готовності суб’єктів звернення до отримання таких послуг, популяризації електронних послуг, пропонуємо користуватися електронними ресурсами центральних органів виконавчої влади, за допомогою яких можливо отримувати адміністративні та інші публічні послуг в електронному форматі, а саме:

 

- Державна архітектурно-будівельна інспекція України:

Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

Реєстрація декларації про початок будівельних робіт

Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт

Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт

 

- Електронні послуги Держгеокадастру;

Замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку онлайн

Інформація про осіб, що переглядали відомості щодо прав власності на земельну ділянку

Замовлення витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки онлайн

Довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та їх розподіл

Відомості про права власності на земельні ділянки

 

- Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

Інформація про стан розгляду заяви (запиту)

Отримати інформаційну довідку

Перевірити документ

Реєстрація оренди землі

Поставити об’єкт нерухомого майна на контроль

 

- Державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Реєстрація юридичної особи або фізичної особи-підприємця

Пошук відомостей у реєстрі

Отримати результату надання адміністративної послуги

 

- Міністерство екології та природних ресурсів України

Реєстрація декларації про відходи

 

- Державна міграційна служба України

Перевірка стану оформлення паспорта для виїзду за кордон

Перевірка стану оформлення паспорта у вигляді картки (ІD)

Всі ссилки розміщено на веб-сайті Білогірської районної державної адміністрації в рубриці “Центр надання адміністративних послуг”  у розділі «Корисні посилання” !

 


Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45- річного віку через ЦНАП
       Як відомо, фото в паспорті необхідно вклеїтипо досягненню 25-ти і 45-ти річного віку. Паспорт, в якому не вклеєні такі фотографії при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним ( Постанова ВРУ 26.06.1992 р. № 2503).
 Що ж означає «недійсність» паспорта?
  Це означає, що з таким паспортом не можна здійснювати банківські операції, видавати доручення, укладати договори, голосувати і т.п. – Тобто, не можна вчиняти жодних юридично значимих дій. У зв’язку з цим рекомендуємо вам, якщо ви збираєтеся укладати договір з кимось, перевірити, серед іншого, наявність фотографії, відповідної віку, в паспорті вашого контрагента. В іншому разі договір, де одна з сторін діяла на підставі недійсного паспорта, може бути визнаний недійсним.
 Терміни вклеювання фото в паспорт.
   Згідно з п. 18 Положення про паспорт, для вклеювання нових фотографій в паспорт громадянин подає документи і фотографії не пізніше одного місяця після досягнення відповідного віку. Таким чином, після досягнення 25 – або 45-річного віку у вас є один місяць для звернення за вклеюванням фото, і впродовж цього місяця ваш паспорт залишається дійсним.
   Однак, в будь-якому випадку, затягувати зі вклейкою фото в паспорт не рекомендуємо – так, за несвоєчасну заміну фото в паспорті передбачено притягнення до адміністративної відповідальності. (Ст. 197 Кодексу про адміністративні правопорушення). Заміна буде вважатися несвоєчасною, якщо ви звернетеся за нею після закінчення одного місяця з моменту досягнення відповідного віку, в такому випадку адміністраторскладаєрішення про притягнення до адміністративноївідповідальності.
        З іншого боку, поспішати з заміною фото в паспорті і звертатися за заміною фото раніше терміну теж не слід – так, згідно з роз’ясненням МВС України (лист № 5494/РД від 13.04.2006 р.), якщо громадянин з будь-яких причин подав заяву про видачу паспорта хоча б за один день до досягнення 25 або 45 років, фото в паспорті не буде відповідати вимогам до фотографії, яка повинна бути вклеєна в 25 або 45 років. У такий паспорт протягом одного місяця має бути вклеєна фотографія, що відповідає віку громадянина, інакше паспорт буде вважатися недійсним.
    Пояснимо на прикладі. Припустимо, якщо напередодні свого 25-річчя ви змінили прізвище і отримали у зв’язку з цим новий паспорт, то, згідно з цим роз’ясненням МВС, після досягнення 25 річного віку Вам обов’язково потрібно буде вклеїти відповідне фото у паспорт – незважаючи на те, що зовсім недавно ви отримали новий паспорт, де розміщена ваша нова фотографія.
    Якщо ви отримували паспорт в одному місті, а на момент настання 25 – або 45-річного віку проживаєте в іншому – вам не потрібно повертатися в місто, де паспорт був виданий, щоб вклеїти фотографію; це повинні зробити за місцем вашої реєстрації. Така можливість прямо передбачена п. 14 Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України.
   Згідно з п. 12 Положення про паспорт, вклеювання до паспорта нових фотографій здійснюється у 5-денний термін.       
    


 
Який паспорт можна вважати зношеним?
Зіпсований паспорт громадянина України, який непридатний для подальшого використання в результаті зношеності (тривалого чи інтенсивного використання), є недійсним паспортом, це означає, що даний документ не посвідчує особу громадянина України, і його бажано, як найшвидше обміняти.
Зношеним є паспорт - записи, відмітки і штампи в якому стало неможливо прочитати або тяжко їх розрізнити, розпізнати через зношеність.
Якщо паспорт є пошкодженим, тобто, непридатним для користування в результаті зношеності, його обмін проводиться безкоштовно . Адміністративна відповідальність за пошкодження паспорта в результаті зношеності не передбачена.    


Як при купівлі перевірити юридичну чистоту квартири?
Покупець сам може перевірити юридичну чистоту нерухомості, яку збирається купити. Але, як свідчить практика, частіше за все люди доручають цю роботу ріелторам, які, як і нотаріуси, не будуть перевіряти всю історію квартири з моменту зведення будинку, а обмежаться лише конкретною угодою, яку Ви збираєтеся укласти. Тому, купуючи нерухомість, варто звертатися до фахівців, але враховувати деякі моменти.
По-перше, потрібно отримати у власника квартири документ, що підтверджує право власності. До таких паперів можна віднести:
свідоцтво про приватизацію житла;
договір купівлі-продажу / міни / дарування;
в деяких випадках - рішення суду або інші документи.
Покупцеві слід уважно оглянути папери про право власності на предмет наявності дописів, виправлень і т.п.
По-друге, варто знати, що право власності вважається набутим належним чином, якщо воно зареєстроване. На сьогоднішній день Ви можете перевірити реєстрацію такого права або звернувшись до нотаріуса, який буде оформлювати Вашу угоду купівлі-продажу, або з’ясувати самостійно на сайті Міністерства юстиції. Для цього потрібно зареєструватися належним чином, сплатити невелике державне мито і отримати необхідну інформацію по конкретному об’єкту нерухомості.
Потрібно враховувати, що Державний реєстр ведеться з 2013 року. Тому при пошуку інформації уточніть, щоб співпадали прізвища власника на папері та в реєстрі. Також є можливість отримати підтвердження права власності в Бюро технічної інвентаризації.
Покупцям рекомендується звертати увагу на саму дату переходу права власності. Якщо цей день був дуже давно, то варто замислитися, чому новий власник вирішив так скоро продавати квартиру і чи не має вона якихось “підводних каменів”.
Перевірте, хто зареєстрований у будинку. Якщо в ньому прописані малолітні діти, то потрібно буде отримувати дозвіл органу опіки та піклування для здійснення купівлі-продажу нерухомості. Також з’ясуйте, чи не зареєстровані у квартирі треті особи: наявність цього факту не завадить придбанню будинку, але в подальшому виписка мешканців займе час і спричинить судовий спір.
Купуючи квартиру, не буде зайвим перевірити особу продавця. На жаль, існує чимало шахраїв, які мають підроблені паспорти для здійснення угод. Тому на сайті Державної міграційної служби можна перевірити інформацію про паспорт власника квартири, а на ресурсі Державної фіскальної служби - ідентифікаційний код. Це вбереже Вас від купівлі житла у “мертвих душ”.
Існують ризики при укладанні угоди з особою за довіреністю. Документ має передбачати можливість не лише підписання договору купівлі-продажу, але й отримання грошових коштів. Інакше власник нерухомості, отримавши рішення суду про визнання угоди недійсною, забере у Вас квартиру, а гроші відійдуть “довіреним” шахраям.
В реєстрі нотаріус перевіряє також інформацію про те, чи не має будинок обтяжень: заборон, іпотек та інших боргів. А ще дуже важливо отримати довідку у Єдиному реєстрі судових рішень про наявність таких по об’єкту нерухомості, що Вас цікавить.
Покупця має також насторожити той факт, що квартира кілька разів була перепродана. З’ясувати причини цього і розвіяти сумніви з приводу бажаного житла можна у потенційних сусідів, які обов’язково розкажуть Вам чимало корисної інформації, як про власника нерухомості, так і про саму житлову площу.


Чи можна зареєструвати місце проживання у будинку незавершеного будівництва?

Якщо ви маєте на увазі об’єкт незавершеного будівництва, то для загального розуміння правової  природи даної категорії наведемо нижче коротке пояснення.
         Об’єкт незавершеного будівництва безумовно входить до числа об’єктів цивільних прав, передбачених ст.177 ЦК, оскільки є нерухомим майном, яке вільно перебуває в цивільному обороті, має нормативне закріплення та ряд характерних лише для нього ознак
    Об’єкт незавершеного будівництва є предметом іпотечних договорів, договорів підряду, купівліпродажу і навіть спадкування.
В ст.331 ЦК зазначено, що право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна). До завершення будівництва особа вважається власником матеріалів, обладнання тощо, які були використані в процесі цього будівництва.
    Об’єкт незавершеного будівництва-  це об’єкт, збудований або який будується на відведеній для цього ділянці відповідно до дозволу та затвердженого проекту, але без порушення будівельних норм і правил, та який не зданий в експлуатацію.
     Саме тому такий будинок не може вважатися житлом у розумінні Житлового кодексу України. Житлом є не будь-яке приміщення, а саме таке, що призначено для постійного чи тимчасового проживання людей. Основна відмінність житла від нежилих будівель полягає у різному їх призначенні. Перші призначені для постійного чи тимчасового проживання громадян (ст. 6 Житлового кодексу). Інші використовуються для потреб промислового характеру, як об'єкти інфраструктури, адміністративні заклади тощо. Призначення будь-якої будівлі визначається у технічному паспорті будівлі чи споруди, що ведеться за даними технічної інвентаризації. До житла, через його призначення, пред'являються спеціальні вимоги щодо санітарно-технічного стану. У разі порушення цього стану житла та неможливості його відновлення таке житло підлягає зносу чи переведенню у нежилий фонд.
  Тому, зареєструвати місце проживання у об’єкті незавершеного будівництва не можна.
   Після того, як будівництво буде завершене, а належні документи на житловий будинок переоформлені, будинок буде вважатися житлом, в якому можна реєструватися.

Алгоритм розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Відповідно до положень статті 50 Закону України «Про землеустрій» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (далі Проекту) складається у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок, зокрема у випадку одержання безоплатно у власність чи у користування на умовах оренди земельної  ділянки  із земель державної або комунальної власності.
1 крок
Отримання дозволу на розробку Проекту
З метою отримання дозволу на розробку Проекту необхідно звернутись з клопотанням до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України.
У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри.
До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки.
У разі отримання вищезазначеного дозволу за рахунок земель державної власності сільськогосподарського призначення необхідно звернутися до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області через територіальні органи Держгеокадастру на місцях за місцем розташування земельної ділянки.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування,   який   передає  земельні ділянки  державної  чи комунальної  власності  у  власність  відповідно  до  повноважень, визначених  статтею  122  цього  Кодексу,  розглядає  клопотання у місячний  строк  і  дає  дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
2 крок                                     
Розробка та погодження Проекту
Проект розробляється за замовленням громадян суб’єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із Законом України «Про землеустрій», що мають відповідні сертифікати, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Проект погоджується в порядку, встановленому статтею 1861 Земельного Кодексу України, зокрема підлягає погодженню територіальним  органом  Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки та органами, що реалізують державну політику у сфері: охорони культурної спадщини, лісового господарства, водного господарства, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури, у випадках передбачених зазначеною статтею.
3 крок
Державна реєстрація земельної ділянки
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за заявою особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи.
На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку який в подальшому буде підставою для реєстрації відповідного права на земельну ділянку.
При здійсненні державної реєстрації земельної ділянки їй присвоюється кадастровий номер.
Для державної реєстрації земельної ділянки власник (користувач) або його представник подає державному кадастровому реєстратору  наступні документи:
заяву встановленого зразка;
погоджений та затверджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки;
спеціальний електронний обмінний файл (XML-файл).
4 крок
Затвердження  Проекту
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність чи користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом – після отримання позитивного  такої експертизи) приймає рішення про затвердження Проекту та надання її у власність чи користування.
Рішення про затвердження Проекту є одночасно рішенням про передачу зазначеної земельної ділянку у власність чи у користування.
Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність чи на дання її у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
5 крок
Реєстрація права на земельну ділянку в реєстраційній службі Укрдержреєстру
Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки проводиться після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
Державну реєстрацію прав шляхом внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно проводять орган державної реєстрації прав та нотаріус як спеціальний суб’єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно.
Для отримання свідоцтва (витягу) про право власності (користування) на земельну ділянку необхідно звернутись в реєстраційну службу за місцезнаходженням земельної.
Відповідно до статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

 

 

МІН’ЮСТ ЗАПУСКАЄ ОНЛАЙН-ЧАТИ З ПИТАНЬ ДЕРЖРЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ
Міністерство юстиції України запроваджує онлайн-чати з питань державної реєстрації актів цивільного стану, інформує прес-служба відомства.
«З метою оперативного надання громадянам консультацій у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у відділах державної реєстрації головних територіальних управлінь юстиції в областях та місті Києві запроваджено новий сервіс - «Он-лайн чат», – йдеться у повідомленні.
За допомогою он-лайн чатів громадяни мають можливість задати питання та одразу отримати відповідь в режимі «живого спілкування»; поставити питання в будь-який зручний час, відповідь на яке отримають в найкоротший термін і оцінити якість наданих послуг і написати свою думку.
Скористатись послугою та отримати відповіді на запитання в режимі он-лайн можна, звернувшись на офіційні веб-сайти головних територіальних управлінь юстиції в областях та місті Києві.
 

ОТРИМАННЯ ПОСВІДКИ НА ТИМЧАСОВЕ ПРОЖИВАННЯ. ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ.
Що таке посвідка на тимчасове проживання, та як її отримати в Україні?
В останній час все більше і більше в новинах можна зустріти заголовки накштал "Інвестиційний клімат покращився", "Інвестиційна привабливість України зросла", "кордони з Європою "зтерті" та багато іншого. Але аналізуючи попит не тільки закордонних компаній на фахівців з України, до нас також стали приїздити фахівці із других країн. Тобто можна стверджувати, що проходить залученням все нових та нових проектів та інвестицій, іноземні експерти та фахівці прибувають на роботу в українські фірми і так далі. А от, як знаходитися на території України легально іноземним фахівцям ми спробуємо розібратися та розглянемо питання процедури в’їзду іноземців, їх запрошення на роботу, отримання спеціального дозволу більш детально.
Посвідка на тимчасове проживання – це офіційний документ, який дає право іноземцю та особам без громадянства (далі по тексту – "іноземець", "іноземний громадянин") який досяг 16-річного віку на тимчасове проживання на території держави. Вказане право надано іноземцю на підставі Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства». Посвідка видається терміном на 12 місяців, з можливістю продовження строку на аналогічний період. Отже, розглянемо більш детально сам процес підбору документів та додаткових дій які потрібно виконати аби отримати цей документ.
До категорії осіб, які мають на меті отримати посвідку на тимчасове проживання слід віднести наступних іноземців та осіб без громадянства:
1. Особи, які прибули в Україну з метою працевлаштування.
2. Особи, які беруть участь в реалізації проектів міжнародної технічної допомоги, зареєстрованих у встановленому порядку.
3. Особи, які прибули в Україну з метою проповідування релігійних віровчень, виконання релігійних обрядів чи іншої канонічної діяльності за запрошенням релігійних організацій та за погодженням з державним органом, який здійснив реєстрацію відповідної релігійної організації.
4. Особи, які прибули в Україну для участі в діяльності філій, відділень, представництв та інших структурних осередків громадських (неурядових) організацій іноземних держав, зареєстрованих у встановленому порядку.
5. Особи, які прибули в Україну для роботи в представництвах іноземних суб'єктів господарювання в Україні, зареєстрованих у встановленому порядку.
6. Особи, які прибули в Україну для роботи у філіях або представництвах іноземних банків, зареєстрованих у встановленому порядку.
7. Особи, які прибули в Україну для провадження культурної, наукової, освітньої діяльності або участі в міжнародних та волонтерських програмах/організацій.
8. Особи, які прибули в Україну для роботи кореспондентом або представником іноземних засобів масової інформації.
9. Особи, які прибули в Україну з метою навчання.
10. Особи, які прибули в Україну з метою возз'єднання сім'ї з особами, які є громадянами України, або які під час перебування на законних підставах на території України, уклали шлюб з громадянами України.
11. Особи, які після завершення граничного терміну перебування в пунктах тимчасового перебування (ПТПІ), незаконно перебувають в Україні та звернулися із заявою про отримання посвідки на тимчасове проживання.
Для того, щоб отримати посвідку необхідно звернутися до територіальних органів чи підрозділів ДМС за місцем проживання. Перелік документів, необхідний для отримання посвідки для кожної із категорій іноземців зазначених вище відрізняється, тому в кожному окремому випадку формується індивідуально. Основними документами є заява іноземця або особи без громадянства та дійсний поліс медичного страхування.
Строки розгляду документів.
За фактом опрацювання та розгляду пакету документів, територіальний орган чи підрозділ ДМС приймає одне з таких рішень: про видачу або відмову у видачі посвідки у строк не більше десяти днів з дати подачі документів.
Готовий документ (Посвідка на тимчасове проживання) видається особисто заявникові під розписку після пред’явлення ним паспортного документа.
З метою підтвердження того, що іноземцю виданий додатковий документ який дає право перебувати на території іншої держави, в паспортному документі проставляється відмітка про отримання посвідки, яка завіряється печаткою. За результатами отриманої посвідки, іноземці та особи без громадянства, повинні зареєструватися за місцем проживання, а у разі зміни місця проживання - перереєструватися.
Для продовження строку іноземець або особа без громадянства подає документи для продовження строку дії посвідки на тимчасове проживання не пізніш як за 10 календарних днів до закінчення строку її дії.

Обов'язкові платежі.
Для оформлення посвідки на тимчасове проживання необхідно сплатити адміністративний збір за оформлення або продовження строку дії посвідки на тимчасове проживання стягується в розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відмова у видачі посвідки та можливі причини.
У видачі посвідки можуть відмовити, з наступних причин:
- Задля забезпечення національної безпеки або охорони громадського порядку.
- З метою необхідності охорони здоров’я, захисту прав і законних інтересів громадян України та інших осіб, що проживають в Україні.
- Коли є підстави вважати (підтверджено), що паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, підроблений, зіпсований або не відповідає встановленому зразку чи належить іншій особі.
- Для отримання дозволу подані завідомо неправдиві відомості або підроблені документи.
Коли виявлено факти невиконання іноземцями рішення суду або органів державної влади, уповноважених накладати адміністративні стягнення, або вони мають інші майнові зобов’язання перед державою, фізичними або юридичними особами, включаючи ті, що пов’язані з попереднім видворенням за межі України, у тому числі після закінчення строку заборони подальшого в’їзду в Україну (для осіб, що отримують посвідку на тимчасове проживання);
- В інших випадках, передбачених законами.

 


ЯК ОТРИМАТИ ДОВІДКУ ПРО ДОХОДИ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ. ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ
Фізособа – платник податків може сформувати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (виключно для отримання інформації про себе)
Для формування Запиту доопрацьовано «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на офіційному веб-сайті ДФС та є загальнодоступним для використання.
Для полегшення користування спеціалізованим програмним забезпеченням розроблено та розміщено на офіційному веб-сайті ДФС «Порядок формування запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису та отримання відповіді на запит з ДФС».
Відзначимо, що Запит має підписуватися електронним цифровим підписом з одночасним застосовуванням посиленого сертифікату, після чого надсилатися до ДФС на єдину електронну адресу подання звітності. Після обробки запиту на електронну адресу фізичної особи – платника податків направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Зверніть увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально),  відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів  після його закінчення.
Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків надаються відповідно до:
форми №1ДФ;
декларації платника єдиного податку фізичної особи – підприємця;
декларації про майновий стан і доходи.
 


Як перевірити свій страховий стаж для пенсії онлайн?
З'ясувати свій страховий стаж, перевірити пенсійні нарахування та дізнатися про розміри внесків роботодавця можна онлайн за допомогою електронного сервіса Пенсійного фонду
На "Порталі електронних послуг" Пенсійного фонду у розділі "Дані з реєстру застрахованих осіб" громадяни - користувачі веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати про себе відомості з Реєстру застрахованих осіб ПФУ (РЗО).
На перегляд надаються такі дані з РЗО:
анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);
адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
дані паспорту (серія; номер; дата видачі; ким видано);
дані страхового свідоцтва (номер; дата видачі; ким видано);
дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видано);
дані про перетин кордону зони АТО - для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);
дані про заробітну плату особи – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;
дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи.
 


ПОЧАЛИ ДІЯТИ НОВІ КОЕФІЦІЄНТИ НОРМАТИВНОЇ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЛІ
17 липня 2018 року набули чинності зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27 березня 2018 року № 162.
Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 р. №489 (зі змінами) передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0. Раніше цей коефіцієнт становив 2,0.  
Нагадаємо, що Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, а також закріплює коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки.
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 №162 набрав чинності через 3 місяці з дня його офіційного опублікування, яке відбулось 17.04.2018 року у «Офіційному віснику України».
З текстом Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27 березня 2018 року № 162 можливо ознайомитися за наступним посиланням http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0432-18.

 


Яким чином оформити право власності на земельну ділянку у порядку спадкування за законом та заповітом?

Спадкування земельної ділянки здійснюється за законом або заповітом.
 Спадкоємцем за заповітом є особа, визначена у заповіті.
 У разі відсутності заповіту, визнання його недійсним, неприйняття спадщини або відмови від її прийняття спадкоємцями за заповітом, а також у разі неохоплення заповітом усієї спадщини, здійснюється спадкування за законом. Спадкоємці за законом поділяються на декілька черг і кожна з них успадковує майно лише у разі, якщо попередня черга його не успадкувала. Цивільним кодексом України встановлені наступні черги:
1 черга: діти спадкодавця, у тому числі зачаті за життя спадкодавця та народжені після його смерті, той з подружжя, який його пережив, та батьки.
2 черга:рідні брати та сестри спадкодавця, його баба та дід як з боку батька, так і з боку матері.
3 черга:рідні дядько та тітка спадкодавця.
4 черга:особи, які проживали зі спадкодавцем однією сім'єю не менш як п'ять років до часу відкриття спадщини.
5 черга:інші родичі спадкодавця до шостого ступеня споріднення включно, причому родичі ближчого ступеня споріднення усувають від права спадкування родичів подальшого ступеня споріднення.
 
Важливо!
Малолітні, неповнолітні, повнолітні непрацездатні діти спадкодавця, непрацездатна вдова (вдівець) та непрацездатні батьки спадкують, незалежно від змісту заповіту, половину частки, яка належала б кожному з них у разі спадкування за законом (обов'язкова частка).
Розмір обов'язкової частки у спадщині може бути зменшений судом з урахуванням відносин між цими спадкоємцями та спадкодавцем, а також інших обставин, які мають істотне значення.
Для того, щоб оформити право власності на земельну ділянку у порядку спадкування, спадкоємцю необхідно здійснити наступні дії.
 
Крок 1
Подати державному або приватному нотаріусу заву про прийняття спадщини. Така заява подається особисто нотаріусу за місцем відкриття спадщини.
Місцем відкриття спадщини вважається останнє місце проживання померлого. Якщо таке місце проживання невідоме, місцем відкриття спадщини є місцезнаходження нерухомого майна або основної його частини.
 
Увага!
Цивільний кодекс України встановлює шестимісячний строк для прийняття заяви про прийняття спадщини. Такий строк обраховується з дня смерті спадкодавця або з дня, з якого вона оголошується померлою.
На практиці часто трапляються випадки, коли спадкоємці пропускають зазначений шестимісячний строк. У таких випадках цей строк може бути поновлений судом. У позовній заяві необхідно навести причини пропущення строку.
Зразок позовної заяви можна завантажити на сайті zem.ua
 
Крок 2
Дізнайтесь, чи внесені відомості про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, чи є у наявності документи, що підтверджують право власності померлого на земельну ділянку, чи присвоєний земельній ділянці кадастровий номер.
Не зайвим буде переглянути відомості про земельну ділянку на публічній кадастровій карті за адресою http://www.map.land.gov.ua/kadastrova-karta.
Отримати офіційну інформацію можна шляхом звернення до відповідного територіального органу Держгеокадастру України.
Часто трапляється, що державний акт на ім’я померлого виданий, але кадастровий номер земельній ділянці не присвоєний. На жаль, трапляється і таке, що кадастровий номер в наявності є, але відомості про земельну ділянку у електронній системі Державного земельного кадастру відсутні. Якщо все у порядку, дії, передбачені Кроками 3 – 7 цієї схеми, слід пропустити. Якщо ж ні, необхідно:
 
Крок 3
Замовити у землевпорядної організації виготовлення технічної документації з відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Щоб знайти таку організацію можна: звернутися до сусідів чи знайомих, які вже оформили документи на землю, та запитати їх, яка організація це робила; звернутися до місцевої ради – як правило, на території сільської чи міської ради працюють декілька землевпорядних організацій; звернутися до районного (міського) відділу (управління) Держгеокадастру України та дізнатися, які організації працюють на території Вашого району або населеного пункту; здійснити пошук в мережі Інтернет.
 
Увага!
Виконавцем робіт у вибраній Вами землевпорядній організації може бути тільки особа, яка має сертифікат інженера-землевпорядника. Перелік таких осіб розміщений на офіційному сайті Держгеокадастру за адресою: www.land.gov.ua(«Державний реєстр сертифікованих інженерів-землевпорядників» підрозділу «Сертифікація» розділу «Напрями діяльності»). Без наявності такого сертифікату у виконавця робіт технічна документація буде вважатись недійсною і державну реєстрацію земельної ділянки здійснено не буде.
 
Важливо знати!
Складання технічної документації із землеустрою передбачає, що інженер-землевпорядник має визначити точні межі земельної ділянки, їх геодезичні координати та скласти кадастровий план земельної ділянки. При потребі, землевпорядник відновить межові знаки. Це необхідно для того, щоб внести відомості про Вашу земельну ділянку до Державного земельного кадастру. У подальшому це дозволить державним органам, при потребі, відновлювати межі Вашої ділянки і краще захистити Ваше право на землю. Технічна документація буде виконана у паперовій формі та у формі електронного файлу.
 
Крок 4
Домовтесь з землевпорядною організацією про вартість, строки виконання робіт та укладіть відповідний договір. Будьте уважні при укладенні договору! Обов’язково повністю прочитайте проект договору, а якщо якісь із його умов Вам незрозумілі – зверніться по допомогу до юристів (або родичів, сусідів, знайомих). Зразковий договір Ви зможете знайти на Земельному порталі України zem.ua
Зверніть увагу на те, щоб в договорі були вказані конкретні терміни виконання робіт! Строк виконання робіт згідно законодавства не може перевищувати 6 місяців.
 
Крок 5
Землевпорядна організація має виконати геодезичні роботи і розробити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки у строки, встановлені договором. Межі земельної ділянки, при потребі, мають бути закріплені межовими знаками встановленого зразка. Технічна документація має бути складена у паперовій формі та у формі електронного документу.
 
Увага!
Вимагайте від землевпорядної організації надання Вам примірника виготовленої землевпорядної документації у паперовій формі. У разі виникнення спору щодо меж земельної ділянки у суді, вона буде слугувати доказом.
 
Важливо знати!
Земельний кодекс України встановлює обов’язковість погодження меж земельної ділянки із власниками та користувачами суміжних ділянок при проведенні кадастрових зйомок. Проте це не означає, що сусід може безпідставно відмовити у такому погодженні, вимагаючи перенесення межі на свою користь. Всі свої вимоги він має аргументувати і підтвердити документально. Доказами знаходження межі земельної ділянки у певному місці можуть слугувати державний акт на право власності на земельну ділянку сусіда, матеріали інвентаризації земель, дані БТІ тощо. А не підкріплену доказами відмову можна оскаржити у судовому порядку.
 
Крок 6
Вам слід ініціювати процедуру державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та у результаті – отримати Витяг із Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Для цього слід звернутись до територіального органу Держгеокадастру в районі (місті). Покрокові схеми державної реєстрації земельної ділянки та зразки необхідних документів можна знайти на сайті zem.ua
 
Крок 7
Після спливу 6 місячного строку з дня смерті спадкодавця, Вам необхідно звернутись до нотаріуса, якому було подано заяву про прийняття спадщини. Нотаріус зобов’язаний зареєструвати Ваше право власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. З цього моменту Ви є повноправним власником успадкованої земельної ділянки.
 
Зверніть увагу!
Оформити право власності на земельну ділянку в порядку спадкування можливо лише у разі, якщо право власності на неї було оформлено спадкодавцем належним чином, іншими словами, - є документ, який підтверджує зазначене право власності.
Часто трапляється, що рішення про приватизацію земельної ділянки прийнято, але спадкодавець оформити відповідний державний акт або свідоцтво про право власності не встиг. У такому випадку спадкоємцеві необхідно звернутись до суду із позовом про визнання право власності на земельну ділянку у порядку спадкування. Зразок позовної заяви можна завантажити на сайті zem.ua
 
Важливо!
Часто буває так, що земельну ділянку успадковують одночасно декілька осіб. В такому випадку зазначена земельні ділянка успадковується у спільну власність. У майбутньому земельна ділянка може бути поділена між ними за відповідним цивільно-правовим договором (покрокову схему із поділу земельної ділянки приватної власності та зразки необхідних документів можна завантажити на сайті zem.ua). Але необхідно зазначити, що поділ успадкованої земельної ділянки між спадкоємцями можна здійснювати лише після оформлення спадщини і державної реєстрації права спільної власності спадкоємців на земельну ділянку.
 
Крім того, до видачі свідоцтва про право на спадщину, спадкоємці можуть домовитись, що успадкована земельна ділянка має у повному обсязі належати одному з них. Для цього інші спадкоємці можуть відмовитись від спадщини на його користь. Але законодавством встановлені наступні вимоги щодо відмови від спадщини:
˗   спадкоємець за заповітом має право відмовитися від прийняття спадщини на користь іншого спадкоємця за заповітом,
˗   спадкоємець за законом має право відмовитися від прийняття спадщини на користь будь-кого із спадкоємців за законом незалежно від черги,
˗   має право відмовитися від частки у спадщині спадкоємця, який відмовився від спадщини на його користь.
 
 

Актуальні питання

Як припинити підприємницьку діяльність фізичній особі – підприємцю?

Процедура припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця визначена Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Законом передбачено, що державна реєстрація проводиться незалежно від місця знаходження фізичної особи в межах відповідної області. Для закриття підприємницької діяльності фізичній особі, необхідно подати державному реєстратору заяву про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП. Заява має бути складена за формою 12, яка затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5. Також підприємець пред’являє документ, який посвідчує особу (зокрема паспорт).Якщо документи подає уповноважена особа (представник), до них треба додати документ, що підтверджує його повноваження (нотаріально посвідчену копію). Документи у паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання. Державний реєстратор зобов’язаний внести відомості про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань протягом 24 годин після надходження документів.
Зверніть увагу, що видача виписки або повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця чинним законодавством не передбачена. Єдиним документом, який залишиться на руках у заявника, є опис про прийняття документів державним реєстратором. Фізична особа – підприємець позбавляється статусу підприємця з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності цією фізичною особою.


МІН’ЮСТ ВНІС ЗМІНИ ДО ФОРМ ЗАЯВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ

Міністерством юстиції України внесено зміни до деяких форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Про це йдеться в наказі від    15 липня 2017 року № 1924/5.
Зміни вносяться до форми 3 – Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та форми 11 – заява про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, щомістяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
У Формі 3 на першій сторінці змінюється блок”Проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), у скорочені строки”.
У Формі 11 змін зазнав блок”Проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у скорочені строки*”.
Змінені форми заяв на державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу та змін до відомостей про фізичну особу – підприємця почнуть застосовуватися через 10 днів з дня офіційного опублікування наказу № 1924/5, тобто з 25 липня 2017 року.
 

УРЯДОМ ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ДОСТУПУ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ДО КОРИСТУВАННЯ ВІДОМОСТЯМИ ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

Документом передбачається механізм безпосереднього доступу державних реєстраторів до відомостей Державного земельного кадастру та користування такими відомостями під час проведення державної реєстрації речових прав на земельні ділянки. Тепер державний реєстратор речових прав отримуватиме в режимі реального часу відомості про земельну ділянку, у тому числі відомості про власників, користувачів земельної ділянки за кадастровим номером земельної ділянки. Рішення прийняте на реалізацію Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”.
З повним текстом документа можна ознайомитись за посиланням:http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250138422


Особливості державної реєстрації прав на земельні ділянки державної та комунальної власності

Рішення органів державної влади або органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність або користування (постійне користування, оренду, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) можуть прийматися за відсутності державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на таку земельну ділянку в Державному реєстрі прав.
Під час проведення державної реєстрації права користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) земельними ділянками державної чи комунальної власності, право власності на які не зареєстровано в Державному реєстрі прав, державний реєстратор одночасно з проведенням такої реєстрації проводить також державну реєстрацію права власності на такі земельні ділянки без подання відповідної заяви органами, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування.
Державна реєстрація права власності на земельні ділянки державної чи комунальної власності проводиться з обов’язковим урахуванням пунктів 3 та 4 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності”.


Особи, які звільняються від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав на нерухоме майно

Відповідно до частини восьмої статті 34 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” від сплати адміністративного збору звільняються:
1) фізичні та юридичні особи – під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;
2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення – не менше трьох років;
4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
6) інваліди І та II груп;
7) Національний банк України;
8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;
9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.

Як отримати інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань?

Відповідно до статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців – це офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об’єднання, професійної спілки, її організації або об’єднання, політичної партії, організації роботодавців, об’єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), про юридичну особу та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Відомості, що містяться в ЄДР, є відкритими і загальнодоступними(крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних)та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.
Слід зазначити, що умови, підстави та процедура надання відомостей з Єдиного державного реєстру ви значена Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який затверджений наказом Міністерства юстиції Українивід 10.06.2016 №1657/5 (далі – Порядок).
Отже, згідно із вимогами Порядку відомості з ЄДР надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на ЄДР.
Так, у паперовій формі надаються:
виписка з ЄДР для проставлення апостиля, яка надається державним реєстратором територіального органу Міністерства юстиції України;
виписка з ЄДР за результатом проведеної державної реєстрації;
витяг з ЄДР, який надається державним реєстратором;
документи, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної, фізичної особи – підприємця (далі – реєстраційна справа), які надаються державним реєстратором суб’єкта державної реєстрації, що відповідно до закону уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі, шляхом виготовлення копій таких документів;
Слід зазначити, що відомості з ЄДР надаються державним реєстратором на аркушах паперу А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків але з проставляння підпису і печатки державного реєстратора.
За надання відомостей з ЄДР справляється плата, яка у 2017 році становить 80 грн – за надання витягу в паперовій формі. За надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справірозмір плати становить 110 грн.
Отже, щоб отримати відомості з Єдиного державного реєстру в паперовій формі громадянину необхідно звернутись із документами, щопосвідчують особу заявника та квитанцією, про сплатукоштів за надання відомостей з ЄДР в паперовій формі до одного із суб’єктівдержавної реєстрації, які здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації бізнесу. Зазначимо, що такими суб’єктами є: місцевід ержавніа дміністрації, органи місцевого самоврядування, виконавчі органи сільських, селищних рад (у тому разі, якщо вони прийняли рішення на своїх пленарних засіданнях надавати послуги у сфері державної реєстрації бізнесу), нотаріуси.
Звертаємо увагу, що виписки для проставлення апостилю, витяги в паперовій формі та документи, що містяться в реєстраційній справі, надаються державним реєстраторам протягом 24 годин після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.
Одночасно інформуємо, що Міністерством юстиції України запроваджено он-лайн сервіс отримання відомостей з ЄДР. Скориставшись платіжною карткою міжнародних систем Visa/MasterCard, запитувач може сплатити за послугу та отримати інформацію з ЄДР. Для отримання відомостей з ЄДР в електронній формі не потрібно відвідувати державного реєстратора та банківську установу, а також не треба отримувати електронний цифровий підпис. Все, що необхідно зробити, це – обрати вид запиту, внести критерії пошуку та здійснити оплату платіжною карткою. Розмір плати за надання відомостей з ЄДР в електронній формі становить 60 грн.
З покроковою інструкцією отримання послуги через он-лайн сервіс можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України https://kap.minjust.gov.ua/.
З метою перегляду, копіювання та друку відомостей щодо юридичної особи; відокремленого підрозділу юридичної особи; фізичної особи – підприємця через портал електронних сервісів законодавством передбачено також безоплатний доступ до ЄДР.
Такий пошук відомостей в ЄДР здійснюється щодо юридичної особи – за найменування або ідентифікаційним кодом юридичної особи; щодо фізичної особи-підприємця – за прізвищем, ім’ям, по батькові (за наявності) фізичної особи – підприємця або реєстраційним номером облікової картки платника податків або серії та номера паспорта.
Витяги в електронній формі надаються в режимі реального часу.

 

Приєднані документи
Переглядів: 2897
Дата публікації: 10:52 30.03.2018