Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Стан роботи зі зверненнями громадян розглядовся під час засідання постійнодіючої комісії
Стан роботи зі зверненнями громадян розглядовся під час засідання постійнодіючої комісії

Поділитися новиною:

Стан роботи зі зверненнями громадян розглядовся під час засідання постійнодіючої комісії

21 жовтня під головіванням керівника апарату адміністрації Юлії Панасюк відбулось засідання постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яка діє при райдержадміністрації.

Начальник відділу здійснення документообігу, контролю та  роботи зі зверненнями громадян Домініка Мандзюк повідомила, що за 9 місяців 2016 року до районної державної адміністрації  надійшло 113 звернень громадян (за 9 міс. 2015 року – 130), в тому числі 34 письмових,  що на 5 менше, ніж за відповідний період  2015 року та 79 звернень поступило під час особистого та особистого виїзного прийому  громадян головою та заступниками голови  ( за 9 міс. 2015 року - 91), що на 12 менше минулорічного.

За звітний період до районної державної адміністрації з заявами, скаргами та пропозиціями,  з урахуванням колективних звернень, звернулося 319 осіб  (за 9 міс. 2015 року - 432  ).

За 9 місяців 2016 року   поступило 12 колективних звернень, що на 2 більше минулорічного (10) , під якими підписалось  235 осіб. Три звернення від жителів району надійшло до районної державної адміністрації від органів вищого рівня.

Від обласного контактного центру надійшло 189  звернень громадян, що на 117 більше, ніж за відповідний період минулого року. До цієї установи люди зверталися з надією вирішити в оперативному порядку питання призначення субсидії на житлово-комунальні послуги (78 або   41,2 %), призначення соціальних допомог (36 або 19%), виплата індексацій та заробітної плати (29 або 15,3% ), сільського господарства  і землекористування (9 або 4,8 %), дорожнього господарства (9 або 4,8%) , інші  (28 або 14,8).  Всі вони розглянуті в оперативному порядку, громадяни отримали вичерпні відповіді.

Найбільш актуальними групами питань, що піднімають громадяни у письмових зверненнях та під час особистих зустрічей з керівництвом районної державної адміністрації держадміністрації  є питання  комунального і  дорожнього господарства (34 або  30% ), соціального  захисту (32 або 28,3%), сільського господарства та землекористування (16 або 14,2%), транспорту(11 або 9,3 % ), виховання та навчання дітей (6 або 5,3%), інші (6 або 5,3%).                                            

Із колективними  заявами звернулися жителі Білогірської селищної ради щодо будівництва каналізації багатоповерхового будинку та перекриття даху, парафіяни с. Зіньки про надання допомоги у завершені робіт по будівництву церкви,  громадяни с. Водички щодо землекористування, жителі смт Білогір’я  про зміну графіка роботи дитячого дошкільного закладу, жителі с. Воробіївка щодо оренди ставка, громадяни сіл Ставок та В’язовець про транспортне сполучення з райцентром, працівники  райлікарні про виплату матеріальної допоги.

У звітному періоді проведено 27 виїзних прийомів громадян , з них головою адміністрації 15( прийнято 33 особи), заступниками 12(прийнято 27 осіб). Проведено 8  «гарячих» телефонних ліній «Запитай у влади», на яку  звернулися  23 особи.

У звітному періоді проведено 8 засідань постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

За результатами засідання було прийнято відповідні рішення.

 

Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/993 | Переглядів: 81Дата публікації: 15:52 21.10.2016