Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
До уваги відвідувачів ЦНАП!
До уваги відвідувачів ЦНАП!

Поділитися новиною:

До уваги відвідувачів ЦНАП!

Звертаємо Вашу увагу на те, що при реєстрації місця проживання особи одним із документів, які необхідно надати є документ, що підтверджує право на проживання в житлі, а саме - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.

У разі відсутності зазначених документів, тобто якщо особа, яка бажає зареєструвати своє місце проживання не є власником чи співвласником даного житла, реєстрація її місця проживання здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника).

  Реєстрація місця проживання дітей молодше 14 років

У разі, якщо батько і мати малюка зареєстровані за різними адресами, місце проживання дитини реєструється разом з одним з них з письмової згоди другого з батьків. Дозвіл тата (мами) на прописку дітей в квартиру або будинок до другого з батьків не потрібна, якщо місце проживання дітей визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки.
 Що стосується реєстрації місця проживання новонародженої дитини, то батькам на виконання цієї формальності дається три місяці з дня народження малюка. Процедура в цьому випадку максимально спрощена і за бажанням батьків або одного з них, документи для прописки новонародженого можуть бути подані через РАГС під час проведення держреєстрації народження.

 

 

Реєстрація місця проживання дорослих і дітей старше 14 років

При виникненні обставин, що перешкоджають самостійному зверненню до органів реєстрації для оформлення прописки, реєстрація за місцем проживання може бути проведена за зверненням законного представника (батьки, опікуни) або представника за дорученням.

Які документи потрібні для прописки ?

Згідно пункту 18 «Правил реєстрації місця проживання» для отримання прописки необхідно подати наступний пакет документів:

заяву про реєстрацію місця проживання

квитанцію про сплату адміністративного збору

військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)

заяву про зняття з реєстрації місця проживання (у разі здійснення прописки одночасно з випискою за попередньою адресою)

документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідчення на постійне проживання; дозвіл на проживання, посвідчення біженця і т.п.)

документи, що підтверджують право особи на проживання в квартирі, будинку.

Увага! Законом забороняється вимагати для реєстрації місця проживання інші документи.

За матеріалами Білогірського ЦНАП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/2484 | Переглядів: 153Дата публікації: 15:39 17.08.2018