Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2018 року
Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2018 року

Поділитися новиною:

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2018 року

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” (далі – Указу) підведено підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2018 року.

Відповідальною особою за роботу зі зверненнями громадян згідно з посадовою інструкцією є головний спеціаліст відділу здійснення документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян , який здійснює  свою роботу згідно з Положенням про відділ здійснення документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації (затверджене (06.03.2018 ), посадовою інструкцією (затверджена 06.03.2018 ).

Робота  зі зверненнями громадян ведеться  відповідно до щоквартальних планів роботи райдержадміністрації та узгоджених із ними планів роботи відділу.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться згідно з Інструкцією діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації. Запроваджено журнально-карткову систему реєстрації звернень, дотримується порядок надсилання на виконання, порушення термінів розгляду та виконання резолюцій не виявлено,надається роз’яснення порядку оскарження відповіді у випадку відмови у задоволенні заяви.

Згідно з Указом Білогірською райдержадміністрацією розроблені та затверджені графіки :

особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації;

виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

 графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад;

графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах РДА,  (Додаються).

На особистих прийомах у  керівництва райдержадміністрації  побувало з початку року 14 громадян.

З початку року відбулося 18 виїзних прийомів громадян під час яких звернулися до керівників райдержадміністрації 32 особи.

                                                           

З початку року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

                                                       2

Усього з початку  року надійшло до райдержадміністрації 88 звернень громадян, в т.ч.: письмових-36, з них через обласний  контактний  центр-31, через облдержадмінітрацію-2; на особистому прийомі  в райдержадміністрації та особистих виїзних прийомах-46; на гарячу телефонну лінію-6.

За тематикою найбільше звернень надійшло з питань:

соціального захисту населення -48 або 55%;

комунального і дорожнього будівництва – 22 або 25%;

сільського господарства та землекористування 11 або 13%;.

праці – 1 або 1%;

виховання та навчання дітей 1 або 1;

охорони здоров’я  -   1;

екології-   1;

зв’язку-   1;

інше  -     2.

Близько 70 відсотків складають звернення від ветеранів війни та праці, інвалідів, багатодітних сімей та одиноких матерів.

Колективні і повторні  звернення у звітному періоді не  надходили.

Керівництвом райдержадміністрації, як того вимагає Указ, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Однак, громадяни цієї категорії до районної державної адміністрації не зверталися.                      

Райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення  на офіційному веб-сайті узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. На сайті висвітлено матеріали з виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації та щоквартальні підсумкові матеріали про стан роботи із зверненнями громадян.

У райдержадміністрації функціонує телефон “гарячої телефонної лінії “Запитай у влади” (тел.2-11-41). За звітний період ним  скористались 6 чоловік.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалося  на засіданні колегії райдержадміністрації 25.01.2018 та підписано відповідне розпорядження  голови райдержадміністрації з конкретними пунктами та строками виконання, а також розглянуто на засіданнях виконкомів місцевих рад.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах,  та щомісячно на комісії з питань розгляду звернень громадян , на семінарах-нарадах голів та секретарів виконкомів місцевих рад.

 

 

 

Начальник відділу здійснення документообігу,

Контролю та роботи зі зверненнями громадян                                                Д. Мандзюк

Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/2274 | Переглядів: 14Дата публікації: 14:30 16.04.2018