Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Відбулось чергове засідання колегії РДА
Відбулось чергове засідання колегії РДА

Поділитися новиною:

Відбулось чергове засідання колегії РДА

25 жовтня 2017 року під керівництвом першого заступника голови районної державної адміністрації Володимира Кирилюка, за участі заступника голови райдержаадміністрації Віктора Гребенюка, керівника апарату РДА Юлії Панасюк, а також керівників окремих структурних підрозділів райдержадміністрації, установ і організацій району відбулось засідання колегії районної державної адміністрації.

Порядок денний включав в себе наступні питання:

1.Про підсумки соціально-економічного розвитку району за 9 місяців 2017 року. Інформував  заступник начальника управління агропромислового та економічного розвитку, начальник відділу економіки, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації Олег Алексеев.

З його слів реалізація промислової продукції  станом на 01.10. 2017 року становить 31,4  млн. грн. За січень - вересень  2017 року сільськогосподарськими  підприємствами  району вироблено валової продукції на суму 181,4 млн.  гривень, що становить 95,2 % до відповідного періоду 2016 року.

Продукції рослинництва вироблено на суму 132,9 млн. грн., що на 13% менше до відповідного періоду минулого року.

Основними причинами спаду виробництва продукції рослинництва є зниження врожайності сільськогосподарських культур, які спричинені не сприятливими погодніми умовами та затримкою збору таких технічних культур, як соя, соняшник та зернова кукурудза. Після завершення збору цих культур виробництво валової продукції рослинництва очікується не нижче показника минулого року. 

За січень-вересень 2017 року сільськогосподарськими  підприємствами  району вироблено тваринницької  продукції на суму 47,45 млн  гривень.

          Темп росту виробництва  валової продукції тваринництва в         порівнянні      з відповідним  періодом  2016 року зріс на 26 відсотків.

Виробництво молока  у  агроформуваннях  зросло   на 21  відсоток  і  склало 12498 тонни   (+2174 тонни ) .

Водночас      в господарствах району    виробництво  мяса   також     зросло  на  36 відсотків .За цей період вирощено м’яса у живій вазі 1460 тонн ( +387 т ).

2.Про підсумки виконання місцевих бюджетів по доходах і видатках за 9 місяців 2017 року. Інформувала начальник управління фінансів райдержадміністрації Олена Репецька.

По підсумках роботи за 9 місяців 2017 року до загального фонду бюджету в цілому надійшло податків і платежів в сумі 43659,3 тис. грн. (без урахування трансфертів) з виконанням до планових показників на 100,4% (+177,0 тис.грн). Темп росту до відповідного періоду минулого становить 139,5% (+12364,0 тис.грн).

З метою забезпечення виконання планових показників дохідної частини, збільшення надходжень та погашення податкового боргу, сприяння легалізації трудових відносин, забезпечення належного контролю за суб’єктами господарювання різної форми власності в районі здійснено ряд заходів:

  • проведено 10 спільних засідання робочої групи з питань легалізації заробітної плати і зайнятості населення в районі та тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких було заслухано 52 керівники підприємств різної форми власності, які виплачували заробітну плату нижче законодавчо встановленої;
  • проведено рейди-семінари по фізичних особах-підприємцях (67 рейдів), які використовують найману працю;
  • проведено нараду з керівниками сільськогосподарських підприємств, підготовлено та проведено ряд семінарів бухгалтерському складу підприємств, установ, організацій;
  • здійснено робочою групою з питань сприяння реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання вимог законодавства у частині мінімальної заробітної плати 17 рейдів на об’єкти приватного підприємства на території Білогірської, Ямпільської селищних рад та Гулівецької, Залузької, Хорошівської, Сушовецької, Довгалівської, В’язовецької сільських рад;
  • щомісячно проводиться моніторинг щодо працівників бюджетних установ Білогірського району, які отримують заробітну плату нижче законодавчо встановленого рівня мінімальної заробітної плати. Станом на 1 жовтня 2017 року кількість працівників бюджетної сфери Білогірського району, які працюють в умовах неповної зайнятості зменшилась порівняно з червнем 2016 року на 102 чоловіки;
  • проведено 5 засідань районної комісії з питань погашення податкового боргу та збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів;

проведено 2 засідання комісії з питань визначення та відшкодування збитків, завданих порушеннями, які не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою.

В результаті проведених заходів, щодо забезпечення виконання показників дохідної частини місцевих бюджетів району, за 9 місяців 2017 року вдалося мобілізувати до бюджету 1079,2 тис.гривень, з них:

  • погашення заборгованості за орендовані земельні частки (паї) населення - 185,2 тис.гривень;
  • укладання нових договорів оренди - 22,1 тис.гривень;
  • перегляду договорів оренди - 25,0 тис.гривень;
  • від виявлення нелегальних трудових відносин - 11,5 тис.гривень
  • від використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів - 0,3 тис.гривень.
  • від приведення у відповідність до чинного законодавства рішення місцевих податків і зборів - 804,8 гривень.
  • від здійснення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання - 15,6 тис.гривень.
  • від сплати податку на доходи фізичних осіб за місцезнаходження такого підрозділу -14,7 тис.гривень.

Видаткова частина бюджету району за 9 місяців 2017 року виконана в сумі 223 202,3 тис.грн..

Протягом січня-вересня 2017 року надійшло базової дотації з державного бюджету в сумі 4 857,0 тис. гривень., що становить 100 відсотків до планових призначень.

Сільським і селищним радам іншу субвенцію на утримання дошкільних закладів освіти, сільських, селищних будинків культури, клубів перераховано в сумі 9 162,7 тис.гривень або 100 відсотків до плану на звітний період.

В розрізі фондів бюджету виконання наступне :

  • загальний фонд - 215 406,3 тис.гривень або 95,9 відсотків до планових призначень на звітний період;
  • спеціальний фонд - 7 796,0 тис. гривень або 66,0 відсотка до планових призначень на звітний період.

3.Про соціальний захист дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в районі. З цього питання присутніх інформувала начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Валентина Панасюк.

Вона повідомила, що станом на 20.10.2017 року на первинному обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, служби у справах дітей перебуває 45 підопічних дітей. З них 11 дітей-сиріт, 34 дитини позбавлених батьківського піклування. Крім того 2 дітей позбавлених батьківського піклування навчаються у Ямпільській спеціальній школі-інтернаті по стану здоров’я, 4 дітей позбавлених батьківського піклування влаштовані у прийомні 4 до дитячого будинку сімейного типу, 10 дітей сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування перебувають на обліку з усиновлення.

На території району успішно функціонують 4 прийомних сімей у яких виховується 6 дітей (двоє із цих дітей перебувають на первинному обліку у Тернопільській міській службі у справах дітей), також успішно функціонує дитячий будинок сімейного типу у якому виховується 10 дітей позбавлених батьківського піклування із них (3 дітей перебувають на первинному обліку у Волочиській службі у справах дітей, 3 дітей перебувають на первинному обліку у Городоцькій службі у справах дітей, 3 дітей перебувають на первинному обліку у Теофіпольській службі у справах дітей, дитина у Білогірській службі у справах дітей).

Один раз на рік усі сім’ї опікунів/піклувальників, батьків- вихователів відвідуються працівниками служби у справах дітей, які перевіряють матеріально-побутові умови проживання сімей, наявність для дітей відповідних умов для навчання, виховання та розвитку, забезпечення дітей повноцінним харчуванням, одягом, взуттям по сезону, шкільним приладдям та іграшками.

Крім того, щороку опікуни, піклувальники подають до служби у справах дітей звіт про свою діяльність за попередній рік. Підстав твердити про недоцільне використання коштів державної соціальної допомоги опікунами/піклувальниками немає.

При влаштуванні дітей в сім’ї громадян опікунам/піклувальникам повідомляється про види можливих виплат на дітей та порядок їх отримання. Розпорядженням голови районної державної адміністрації при призначенні опікуна його зобов’язано вживати заходів щодо захисту цивільних прав та інтересів підопічних дітей.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини» опікун/піклувальник має право самостійно здійснювати витрати, необхідні для задоволення потреб підопічного, за рахунок призначеної державної допомоги, пенсії, аліментів, доходів від майна підопічного. Суми, які належать підопічним переходять у розпорядження опікуна і витрачаються на утримання підопічних.

Протягом поточного року на обліку служби у справах дітей громадян, які бажали б усиновити дитину-сироту, позбавлену батьківського піклування не було.

 

 

 

Альбом: Відбулось чергове засідання колегії РДА Альбом: Відбулось чергове засідання колегії РДА Альбом: Відбулось чергове засідання колегії РДА Альбом: Відбулось чергове засідання колегії РДА Альбом: Відбулось чергове засідання колегії РДА
Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/1887 | Переглядів: 107Дата публікації: 15:35 25.10.2017