Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Чергове засідання колегії РДА
Чергове засідання колегії РДА

Поділитися новиною:

Чергове засідання колегії РДА

Сьогодні, під головуванням першого заступника голови районної державної адміністрації Володимира Кирилюка відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації. Участь у засіданні взяли члени колегії, голова районної ради Василь Мельник, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, сільські, селищні голови, керівники окремих підприємств, установ, організацій району, представники ЗМІ.

 

В ході засідання присутні мали змогу заслухати звіт начальника відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації Сергія Присяжнюка про організацію роботи центру надання адміністративних послуг.

Він повідомив, що впродовж 2016 року Центр надання адміністративних послуг Білогірської РДА працював над організацією надання адміністративних та дозвільних послуг, спрощенням дозвільних процедур та вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства.

Загальна кількість послуг, наданих в Центрі надання адміністративних послуг за 2016 рік становить 11107,з них:

  1. адміністративних послуг  11065 ;
  2. документів дозвільного характеру 42.

Зазначаємо щоз них адміністративних послуг 11041 з позитивних результатом, 24 з негативним результатом (відмов), відкликали заяви 2 особи.

Документів дозвільного характеру38 з позитивних результатом, 4 з негативним результатом (відмов).Відсоток відмов складає 0,03.

Центром за звітний період велася наступна робота:

організовано надання адміністративних послуг у терміни, відповідно до чинного законодавства;

забезпечено інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністраторів ЦНАП,

 здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

підготовка інформації по невиконаних (протермінованих) адміністративних послугах

для голови райдержадміністрації, керівникам суб’єктам надання адміністративних послуг;

надано консультації суб’єктам звернення, в т.ч. через засоби зв’язку;

ведеться робота щодо дотримання порядку у веденні адміністративних справ, їх

передачу суб’єктам надання адміністративних послуг та формування архівних справ.

прийом суб’єктів господарювання з питань надання документів дозвільного характеру та адміністративних послуг;

надання інформації та прийом вхідних пакетів щодо видачі та оформлення документів дозвільного характеру;

здійснення контролю за передачею документів та термінами їх виконання;

Для досягнення принципу універсальності та для підвищення рівня знань, адміністраторами Центру за 2016 рік проведено 6 внутрішніх навчань з суб’єктами надання адміністративних послуг району.

Зі станом  здійснення соціальної роботи районним Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді присутніх ознайомила директор закладу Світлана Панчоха.

Вона ЦСССДМ - спеціальний заклад, що проводить спеціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю, які перебувають в складних життєвих обставинах(далі СЖО) та потребують сторонньої допомоги. На 01.05.2017 року у банку даних знаходиться 66 сімей, в яких виховується 177 дітей. Під соціальними супроводом знаходиться 10 сімей, що опинилися в СЖО, у яких виховується 21 дитина. Загальна чисельність сімей (осіб) щодо яких надійшла інформація протягом звітного періоду 149 із них оцінку потреб здійснено в 109 сім’ях(осіб.) Станом на 01.05.2017 з соціального супроводу знято 4 сім’ї як такі в яких СЖО мінімізовано.

Найдієвішим напрямком роботи, щодо подолання СЖО є соціальний супровід, до якого залучаються суб’єкти соціальної роботи. В ході соціального супроводу та інспектування проводяться: профілактичні бесіди з батьками, щодо належного догляду та виховання дітей, попереджаються про неналежне виконання батьківських обов’язків, щодо своїх малолітніх та неповнолітніх дітей, недопущення вживання алкоголю та зменшення асоціальної поведінки, надаються консультації, щодо ведення домашнього господарства, скеровуються до покращення санітарно-гігієнічних умов проживання дітей в сім’ях та їх повноцінного розвитку, матеріально-побутових умов та набуття навичок самообслуговування, необхідності працевлаштування членів родини для розв’язання поточних матеріальних проблем, забезпечення сім'ї продуктами харчування та предметами необхідності. Завдяки розпочатій роботі досягнуто певних позитивних результатів.

Питання неналежного виховання , щодо своїх неповнолітніх дітей, невиконання батьківських обов’язків неодноразово заслуховувалося на засіданнях комісії з прав захисту дітей при РДА та комісіях, які діють при виконкомах сільських та селищних рад.

Про стан здійснення окремих делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчим комітетом В’язовецької сільської ради інформував В’язовецький сільський голова Володимир Єрьомін.

З його слів за чотири місяці 2017 року до бюджету В’язовецької ради надійшло 202,6 тис.грн. доходів загального фонду (без офіційних трансфертів) з виконанням на 94,9% ( -10,8 тис.грн.) до затверджених показників та збільшенням на 57,1 тис.гривень в порівнянні до відповідного періоду ) минулого року або 139,3 відсотка.

Виконання планових показників та ріст до відповідного періоду 2016 року в розрізі податків і зборів слідуючі:

Акцизного податку надійшло 2,9 тис.гривень з виконанням 77,8 % (-0,8 тис.гривень);

Плати за землю надійшло 57,7 тис.грн., виконання 102,4% (+1,3 тис.гривень); Єдиного податку надійшло 131,1 тис.гривень, виконання до планових призначень 85,7% (-21,9 тис.гривень). Темп росту 166,4% (+ 52,2 тис.гривень). В т.ч. єдиного сільськогосподарського податку надійшло 113,7 тис.гривень з виконанням 77,7% та ростом до відповідного періоду минулого року на 171,8% (+47,5 тис.гривень).

Видатки загального фонду В’язовецького сільського бюджету за 4 місяці 2017 року виконано в сумі 282 822 грн., що становить 82,9 відсотків до планових показників на вказаний період.

Рішенням сесії районної ради від 23.12.2016 року № 3-9/2016 «Про районний бюджет на 2017 рік» В’язовецькому сільському бюджету передбачено іншу субвенцію з районного бюджету на утримання дошкільних закладів освіти, сільських, селищних будинків культури та клубів в сумі 264 074 грн.

Відповідно до бюджетного законодавства рішенням сесії сільської ради, на поточне утримання закладів освіти і культури додатково спрямовано власні надходження загального фонду В’язовецького сільського бюджету в сумі 62 458 грн., в томі числі: на дитячий садок - 43 340 грн., на сільський будинок культури - 19 118 грн.

Загалом засідання колегії пройшло конструктивно. Із розглянутих питань прийняті відповідні рішення колегії та будуть прийняті розпорядження голови  райдержадміністрації.  

 

Альбом: Чергове засідання колегії РДА Альбом: Чергове засідання колегії РДА Альбом: Чергове засідання колегії РДА Альбом: Чергове засідання колегії РДА Альбом: Чергове засідання колегії РДА Альбом: Чергове засідання колегії РДА
Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/1536 | Переглядів: 88Дата публікації: 15:06 25.05.2017