Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Засідання комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації
Засідання комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації

Поділитися новиною:

Засідання комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації

31 березня відбулось засідання постійно-діючої комісії Білогірської районної державної адміністрації з питань розгляду звернень громадян під керівництвом керівника апарату райдержадміністрації Юлії Панасюк.

Під час засідання було проведено  аналіз звернень громадян, які поступили під час виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації у 1 кварталі 2017 року.

Слухали начальника відділу здійснення документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації Домініку Мандзюк, яка повідомила, що на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом райдержадміністрації щомісячно проводяться виїзні прийоми по місцю роботи та проживання громадян, а також робота з поліпшення стану розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, вирішення порушених у них питань, удосконалення форм роботи зі зверненнями громадян.

У 1 кварталі 2017 року_керівництвом райдержадміністрації проведено 14 виїзних прийомів громадян із запланованих 18 (78%), в тому числі головою адміністрації - 4, звернулося 9 громадян; першим заступником голови адміністрації 6, звернулося - 11 осіб: заступником голови адміністрації - 4, прийнято — 8 осіб.

Всього звернулося 28 осіб. Найбільш актуальними групами питань, що піднімають громадяни під час особистих зустрічей з керівництвом райдержадміністрації є питання комунального і дорожнього господарства (13 або 46,6%), соціального захисту (9 або 32%), торгівлі-1 (з.6%), виховання дітей-1 (3,6%)праці-1 (3,6%),інші 81 (3.6%).

Усі звернення громадян , які надійшли під час виїзних прийомів зареєстровані та скеровані до виконавців відповідно до резолюцій. Автори звернень отримали відповідно вичерпні роз’яснення норм чинного законодавства чи конкретне вирішення проблеми

Робота з розгляду порушених у зверненнях питань до органів виконавчої влади , підвищення відповідальності за негайне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги знаходяться на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

 

Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/1433 | Переглядів: 92Дата публікації: 13:58 31.03.2017