Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Хмельниччина завершила розробку бренду області
Хмельниччина завершила розробку бренду області

Поділитися новиною:

Хмельниччина завершила розробку бренду області

Під час презентації розробники представили зразки можливого використання логотипу та зауважили, що невдовзі на загал преси, комерційних структур та усіх бажаючих будуть представлені правила використання та впровадження логотипу на своїй продукції.

Зокрема, у правилах надаватимуться рекомендації, як правильно використовувати фасади будівель, закладів громадського харчування для більш привабливого застосування логотипу.

На початку презентації автор логотипів Владислав Зайченко розповів більш детально про логотип. За словами розробника, слово «перехрестя» говорить про те, що у Хмельницькій області зійшлися в одній точці дика природа, багата історія та культурна спадщина. Також, воно натякає на географічне розташування області на перетині транспортних шляхів України. Слово «стихій» відображає багатий, різноманітний та первозданний природній світ Хмельниччини. Слово «історій» вказує на історичний спадок області, а також на легенди та народні перекази краю.

Графічний знак – самобутній. Відображає культурно-історичну компоненту Хмельниччини. Водночас, сучасний та аутентичний, як для Хмельниччини, оскільки будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання узорів, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині, і цим він додатково поєднаний з місцевістю. Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор, розповідаючи про багатогранність та різнобарвність Хмельниччини. Стиль має будуватися на використанні кольорових елементів знаку, як тих, що створюють аутентичні патерни та їх поєднання.

Директор зі стратегічного планування Ніна Алі зауважили, що робота по новому фірмовому стилі області продовжується, і представила присутнім план – проходження (логіка) даного проекту. Наразі розробники знаходяться на етапі “Знак”, а наступним кроком буде розробка рекламної кампанії області.

Також, за словами Ніни Алі, особливістю даного проекту є те, що на відмінну від інших міст і областей, які брендувалися і мають свої логотипи, у Хмельницькій області було запропоновано декілька варіантів логотипів, і вони були вибрані не агенцією, а самими жителями області.

Нагадаємо, 11 серпня відбулося представлення перших напрацювань по розробці бренду Хмельницької області. А вже з 19 вересня по 3 жовтня проводилось голосування за можливі варіанти бренду Хмельниччини. Так, за результатами голосування переміг варіант № 2 Графічний знак – самобутній, що набрав 39,34%.

Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/1139 | Переглядів: 47Дата публікації: 14:10 16.12.2016