Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації
Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації

Поділитися новиною:

Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації

24 листопада в залі засідань РДА відбулось розширене засідання колегії районної державної адміністрації, яке провів голова адміністрації Роман Муляр. На засідання були запрошені голова районної ради Василь Мельник, заступники голови РДА, керівники окремих структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ і організацій району, сільські та селищні голови.

Стосовно першого питання порядку денного: про розвиток первинної медико-санітарної допомоги в районі присутніх інформувала заступник головного лікаря Центру ПМСД Олена Ліщук, яка повідомила, що до складу Центру входить 4 амбулаторії загальної практики - сімейної медицини, 15 фельдшерсько ж акушерських пунктів, 24 фельдшерських пунктів та 1 медичний пункт тимчасового базування.

В закладі працює20 лікарів та 85 середніх медичних працівників, із них:12сімейних лікарів, 4дільничних педіатра, 1 дільничний терапевт. Мають І категорію 10 лікарів та 16 середніх медпрацівників із вищою категорією.

Кількість населення , яке обслуговується - 27001;

Обслуговується сімейними лікарями — 25553 особи , що на 11% більше проти минулого року;

Кількість звернень та відвідувань вдома лікарями центру 62968, з них до сімейного лікаря -41908 , що на 5% більше ніж за 9 міс.2015р.3більшилась кількість звернень дорослого та дитячого населення до сімейного лікаря з приводу захворювання на 4734 звернення, що говорить про прояв довіри до сімейного лікаря.

У порівнянні із аналогічним періодом 2015 року збільшилась кількість хворих ,що закінчили лікування у сімейного лікаря. На консультацію до вузьких спеціалістів сімейні лікарі направили на 997 хворих більше, ніж у минулому році. Зменшилась кількість викликів до хронічних хворих , що говорить про якість роботи сімейних лікарів. Цей показник є один із найкращих в області.

Денні стаціонари створено у всіх амбулаторіях ЦПМСД , в яких розгорнуто 38 ліжок терапевтичного та педіатричного профілю в тому числі для лікування дорослих 35 і 3 - для лікування дітей. Рівень забезпечення місцями в денних стаціонарах амбулаторій на первинному рівні становить 13,9 ліжок на 10 тис. населення., на яких проліковано 1303 хворих ,що на 166 хворих більше проти минулого року,показник дещо вищий обласного.

За 9 місяців поточного року зареєстровано 40384 захворювань, в т.ч. 12512  вперше виявлених.

Поширеність захворювань серед дорослого населення:

  1. місце - хвороби системи кровообігу - 46,5%.
  2. місце - хвороби органів травлення - 11,4%
  3. місце - хвороби органів дихання - 9,7%

Поширеність захворювань серед дитячого населення:

  1. місце - хвороби органів дихання - 51,3%.
  2. місце - хвороби органів травлення - 7,5%

місце - хвороби ока та придаткового апарату - 7,3%.

Флюорографічним обстеженням охоплено 8877 осіб у віці 15 років і старше , що становить 393,43 ФГ на 1000 населення цього віку .

Заходи по туберкульозу серед дитячого населення: план на рік — 4016 дітей (від 1р. до 17р.), охоплено -2296 дітей, тобто -57,2% (охоплено за 10 місяців 2016р.). Охоплення туберкулінодіагностикою дитячого населення на 1000 дітей становить 638,7 при обласному показникові 488,5.

Питома вага осіб з груп (2890) медичного ризику, які пройшли флюорографічний огляд становить 66,4.

Показник виконання календарного плану проведення обов’язкових медичних профілактичних оглядів дитини віком до 3-х років становить 98%.

Питома вага злоякісних новоутворень , виявлених вперше в III ст..становить 10,7( 2015 р.- 11). Кількість жінок віком 18 років і старше становить 11570 ; із них 6417 жінок охоплено онкопрофоглядом з цитологічним дослідженням мазка ,тобто 55,5%.

На поточне утримання ЦПМСД затверджено консолідований бюджет на рік -8813,5 тис.грн., фактично профінансовано за 10 місяців — 7034,2 тис.грн. Фактичні витрати бюджетних коштів з місцевого бюджету на 1 мешканця становить597,13 ( обласний показник — 898,12 ). Фінансові витрати на придбання медичного обладнання в розрахунку на одного мешканця - 2,61 (обл..показник - 45,9 ).

На ФАПи виділено кошти на придбання медикаментів — 159000 грн., тобто на 1 ФАП в середньому виділено 4076 грн. , на одного сільського жителя - 8,1 грн.( 2015р. -6,5грн.)

Про стан виконання завдань у сфері державної кадрової політики, визначених актами і дорученнями Президента України членів колегії та присутніх інформувала керівник апарату райдержадміністрації Юлія Панасюк.

Вона зазначила, що діяльність райдержадміністрації з кадрових питань постійно перебуває на контролі та щорічно заслуховується на засіданні колегії райдержадміністрації.

На виконання доручень Кабінету Міністрів щодо стану реалізації завдань, визначених актами і дорученнями Президента України у сфері державної кадрової політики сектором кадрової роботи апарату райдержадміністрації здійснено перевірку з питань дотримання законодавства з кадрових питань у структурних підрозділах райдержадміністрації, якою виявлено, що стан кадрової роботи знаходиться на належному рівні.

На виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції», рішення Національного агентства з питань запобігання корупції всі державні службовці, що належать до категорій посад державної служби «А» та «Б» своєчасно подали електронні декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Інформацію про здійснення окремих делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчим комітетом Вікнинської сільської ради до відома присутніх довів Вікнинський сільський голова Василь Бондарчук.

Він повідомив, що складу сільської ради входять три населених пункти с.Вікнини, с. Дзвінки, с.Надишень.

Населення сільської ради становить 401 чоловік в с.Вікнини —182 чоловік, Дзвінки- 112 чоловік, Надишень-107 чоловік. В селі Вікнини нараховується - 80 дворів, в селі Дзвінки- 59 дворів, в селі Надишень - 44 двори.

На території сільської ради функціонують ФАП »сільський будинок культури, дитячий садок, ЗОШІ-П ступенів, сільська бібліотека.

З січня по листопад 2016 року до виконкому сільської ради надійшло 110 документів.

За звітний період виконавчим комітетом сільської ради відправлено 189 документів вихідної кореспонденції. За 10 місяців 2016 року оформлено та видано 257 довідок для громадян. Роботи виконавчого комітету проводиться згідно складеного піврічного плану.

За звітний період відбулося 10 засідань виконавчого комітету, прийнято 28 рішень. З січня по листопад місяць 2016 року проведено 5 сесій сільської ради на яких розглянуто 19 рішень

Значне місце в роботі виконкому займають питання наповнення бюджету сільської ради. За січень-вересень 2016 року до бюджету Вікнинської сільської ради надійшло 293,8 тис.грн.доходів загального фонду(без офіційних трансфертів) з виконанням на 128,4,0%(+63,1 тис.грн) до затверджених показників та збільшенням на 81,1 тис.гривень в порівнянні до відповідного періоду 2015 року.Касові видатки проведені на суму 359228 грн.

По спеціальному фонду надійшло коштів на суму 44309, 00 грн, касові видатки не проводилися. Виконання кошторису по видатковій частині по загальному фонду становить 82,5 % до затверджених показників

На території сільської ради розташовані два об’єкти торгівлі. Один розташований в селі Вікнини другий в с.Надишень. Виконавчим комітетом проводиться моніторинг цін на продукти харчування.

Налагоджено автобусне сполучення з населеним пунктом сільської ради,а саме здійснюється маршрут Білогір»я -Коритне через с.Вікнини три рази на тиждень.

Послуги зв’язку жителям сільської ради надаються відділенням зв’язку в с.Вікнини, яке працює 3 рази на тиждень.

В селах ради водопостачання населення здійснюється з 3 водопроводів в с.Вікнини, Дзвінки та Надишень, криниць громадського користування (12) та власних криниць громадян. Всі роботи по утриманні, ремонту водопроводів та криниць здійснюються за кошти жителів громади.

Виконавчим комітетом сільської ради проводиться відповідна робота щодо вирішення освітніх проблем громади. Щорічно на засіданнях виконкому заслуховуються питання роботи закладів освіти. В школі створені всі необхідні умови для повноцінного функціонування навчального закладу.

За звітний період надійшло 45 звернень громадян. Найбільша кількість питань, що піднімається у зверненнях стосується земельних питань, соціального захисту, водозабезпечення, приватизації земельних ділянок.

Діяльність виконавчого комітету є відкритою і прозорою, на засідання комітету запрошуються, зав.дитячим садком, клубом, соціальний працівник, директор школи і зав. ФАПом .

Загалом засідання відбулось конструктивно, з усіх розглянутих питань видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.

 

 

 

 

Альбом: Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації Альбом: Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації Альбом: Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації Альбом: Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації Альбом: Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації Альбом: Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації Альбом: Відбулось розширене засідання колегії райдержадмінстрації
Web-адреса: bgadmin.gov.ua/news/id/1071 | Переглядів: 155Дата публікації: 15:26 24.11.2016